Podnikatelský plán: Cestovní agentura pro čínské klienty – Jakub Smička
Jakub Smička
Diplomová práce
Podnikatelský plán: Cestovní agentura pro čínské klienty
Business plan: travel agency for Chinese tourists
Anotace:
Ve své diplomové práci se budu zaobírat problematikou cestovní kanceláře, která bude cílit na čínské turisty. Cestovní kancelář se bude jmenovat Golden Dragon a bude nabízet dva produkty -- klasický předpřipravený zájezd a dovolenou na klíč, kde si bude moci zákazník vše zvolit z nabídky. V diplomové práci se nejdříve zaměřím na teoretický základ, jak správně sestavit podnikatelský plán a poté budu …víceAbstract:
In my thesis, I will entertain the issue of a travel agency, which will target Chinese tourists. Travel agency will be called Golden Dragon and will be offering two products - classic tour and vaccation where consumers will be able to choose everything from the menu. The thesis will first focus on the theoretical basis on how to prepare a business plan and then I will apply the theory to design a travel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Markéta Tondlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
Lukáš Krupka -
Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti
Ondřej Boháč -
Obchodní plán – výuková jazyková aplikace pro čínsky hovořící zákazníky
Anna Maryšková -
Key factors for establishing a specific tour operator business in the Czech Republic
Jan Dokulil -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Analýza konkurence na českém bankovním trhu v oblasti hypoték v roce 2013
Jana Weigertová -
Dopady asijské konkurence na české firmy ve vybraném odvětví
Alexej Lošťák