Reflexion über Ellipsen und Satzäquivalente in der deutschen Werbesprache – Kateřina ŠMÍDOVÁ
Kateřina ŠMÍDOVÁ
Bachelor's thesis
Reflexion über Ellipsen und Satzäquivalente in der deutschen Werbesprache
A reflection on ellipses and sentence equivalents in German language of advertisng
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of ellipses and sentence equivalents in the German language of advertising. Its aim is to conduct a content and linguistic analysis of selected advertising texts containing ellipses and sentence equivalents. The secondary aim is to find out for which purpose ellipses and sentence equivalents can be used in the analysed advertising texts. The thesis is based on …viacAbstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím elips a větných ekvivalentů v německém jazyce reklamy. Jejím cílem je provést obsahovou a jazykovou analýzu vybraných reklamních textů obsahujících elipsy a větné ekvivalenty. Dílčím cílem je zjistit, za jakým účelem mohou být elipsy a větné ekvivalenty v analyzovaných reklamních textech používány. Práce vychází z korpusu šedesáti reklamních textů s elipsami a větnými …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍDOVÁ, Kateřina. Reflexion über Ellipsen und Satzäquivalente in der deutschen Werbesprache. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Aanglické větné modifikátory - výskyt a forma anglických disjunkcí a jejich ekvivalenty v českém jazyce
Marek FIRLA -
Jazyk manipulace ve výuce češtiny
Tomáš KRŠIAK -
Vliv reklamy na životní styl žáků na 2. stupni základní školy
Jan KREMLIČKA -
Elipsa v jazyce španělských reklam
Michaela LUDVÍKOVÁ -
Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny)
Jan SYROVÁTKA