Kateřina ŠMÍDOVÁ

Bachelor's thesis

Reflexion über Ellipsen und Satzäquivalente in der deutschen Werbesprache

A reflection on ellipses and sentence equivalents in German language of advertisng
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of ellipses and sentence equivalents in the German language of advertising. Its aim is to conduct a content and linguistic analysis of selected advertising texts containing ellipses and sentence equivalents. The secondary aim is to find out for which purpose ellipses and sentence equivalents can be used in the analysed advertising texts. The thesis is based on …viac
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím elips a větných ekvivalentů v německém jazyce reklamy. Jejím cílem je provést obsahovou a jazykovou analýzu vybraných reklamních textů obsahujících elipsy a větné ekvivalenty. Dílčím cílem je zjistit, za jakým účelem mohou být elipsy a větné ekvivalenty v analyzovaných reklamních textech používány. Práce vychází z korpusu šedesáti reklamních textů s elipsami a větnými …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMÍDOVÁ, Kateřina. Reflexion über Ellipsen und Satzäquivalente in der deutschen Werbesprache. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Foreign Languages for Business