Bc. Lukáš Dolniak

Bakalářská práce

Interpretace obrazu pomocí 3D modelovacích digitálních nástrojů

The Interpretation if the Painting with 3D Digial Modeling Tools
Abstract:
This thesis encompasses the creation of lowpolygonal models with various techniques in the environment of Autodesk 3ds Max. The emphasis is on production of correct polygonal mesh suitable for later operations. It describes creation of UV coordinates for subsequent texturing. It further deals with properties of interoperability between 3ds Max and program Mudbox. It elucidates principles of digital …více
Abstract:
Práca zahŕňa tvorbu nízkopolygónových (low-poly) modelov viacerými technikami v prostredí Autodesk 3ds Max. Dôraz je kladený na vytvorenie korektnej sieťoviny pre ďalšie operácie. Popisuje tvorbu UV koordinát pre následné textúrovanie. Ďalej sa venuje vlastnostiam interoperability 3ds Max s programom Mudbox. Vysvetľuje princípy digitálneho sochárstva (digital sculpting), tvorbu a využitie viacerých …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika