Analýza externích efektů na trhu cestovního ruchu – Radek Havel
Radek Havel
Bakalářská práce
Analýza externích efektů na trhu cestovního ruchu
Anotace:
Cílem práce je analýza argumentů pro angažovanost státu v marketingové politice cestovního ruchu prostřednictvím státní příspěvkové organizace - České centrály cestovního ruchu. Východiskem je kategorizace služby produkované touto agenturou z hlediska ekonomických klasifikačních kritérií a identifikace externích efektů, které z činnosti organizace a následně z průmyslu cestovního ruchu plynou. Výsledky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2007
- Vedoucí: Barbora Slintáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.