Bc. Robert Henyš

Bakalářská práce

Chování zákazníka ve vztahu ke značce

Consumer behavior in relation to the brand
Anotace:
Bakalářská práce Chování zákazníka ve vztahu ke značce, se věnuje problematice budování značek v kontextu specifik lidského chování. Zabývá se tématem hlavních aspektů a charakteristik lidské psychiky, které v konečném důsledku determinují, jak se bude spotřebitel k dané značce chovat. Znalost těchto charakteristik pak dává konkrétní značce, potažmo podniku možnost do jisté míry predikovat a správně …více
Abstract:
Abstract The bachelor’s thesis “Customer behaviour in relation to the brand” examines the topic of brand building in a relation to individual human behaviour. The thesis identifies main aspects and characteristics of human psyche which ultimately determines the final consumer behaviour towards the brand. Comprehension of these characteristics provides the brand with the ability to some extent predict …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace