Problematická místa ve výuce ochrany přírody – Bc. Libuše ŘÍHOVÁ
Bc. Libuše ŘÍHOVÁ
Diplomová práce
Problematická místa ve výuce ochrany přírody
Problematical issues of conservation biology education
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat problematická místa ve výuce ochrany přírody na základních školách a vytvořit vhodný výukový materiál, který by pomohl žákům tyto oblasti lépe zvládnout. Součástí výzkumu byla analýza školních vzdělávacích programů a učebnic přírodopisu a zeměpisu pro 2. stupeň základních škol. Do analýzy bylo zapojeno 26 školních vzdělávacích programů a 24 učebnic. Z této analýzy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to map the problematic places in nature conservation teaching in primary schools and to create suitable teaching material to help pupils better master these areas. The research included an analysis of school educational programmes and textbooks on natural history and geography for the 2nd grade of primary schools. The analysis involved 26 school educational programmes and 24 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Ditrich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÍHOVÁ, Libuše. Problematická místa ve výuce ochrany přírody. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Zn-Přn
Práce na příbuzné téma
-
Problematická místa učiva ekologie na základní škole z pohledu učitelů
Karel PŘIBYL -
Ochrana přírody a krajiny v kamenolomech a pískovnách
Tibor Die -
Řasy a sinice v popularizačních materiálech ochrany přírody pro vybrané území
Tereza CHUDOBOVÁ -
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Zájem žáků základních a středních škol o vyučovací předměty přírodopis a biologie
Anna KORYŤÁKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy fyzika - přírodopis ve výuce fyziky na ZŠ
Veronika PECHOVÁ -
Výuka v modelovém prostředí školních zahrad s důrazem na přírodopis a český jazyk a literaturu
Veronika ŠOLCOVÁ -
Přírodopis jako zdroj inspirace pro výtvarnou výchovu na 2. stupni základní školy
Andrea Dubská
Název
Vložil
Vloženo
Práva