Alena Jabůrková
Master's thesis
Zavedení nového produktu na trh
Strategy of the New Product Launch
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématikou marketingové strategie ve fázi zavedení nového produktu na trh. Cílem práce je určit, zda tuto strategii mohou ovlivnit náklady na provoz vybraného produktu. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována shrnutí teoretických poznatků z oblasti strategické analýzy, popisuje životní cyklus produktu a metodu analýzy nákladů životního …viacAbstract:
The thesis is concerned with the topic of marketing strategy at the stage of new product market launch. The objective of this work is to state whether operating costs of a particular product influence this strategy. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part summarizes theoretical findings in the field of strategical analysis, describes a product life cycle and a method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/109100
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedúci: Šárka Vilamová
- Oponent: Jiří Kašpárek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová