Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990 – Mgr. Jan MIZERA
Mgr. Jan MIZERA
Bakalářská práce
Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990
Nudity, erotic motives and sexizm in advertising from 1990
Anotace:
Práce definuje základní pojmy problematiky používání nahoty a erotických motivů v reklamě, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Dokumentuje vývoj užívání nahoty a erotických motivů v reklamě na 12 vybraných kauzách z jednotlivých let a porovnává výsledky sondy mezi studenty marketingových komunikací se závěry Arbitrážní komise Rady pro reklamu.Abstract:
The thesis defines the basic terms of using nudity and erotic motives in advertising, summarises the basic facts pertaining to regulation and self-regulation in advertising and documents the evolution of using nudity and erotic motives in advertising in 12 selected cases from particular years. It further compares the results of research amongst students of Marketing Communication with the conclusions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIZERA, Jan. Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace a samoregulace reklamy se zaměřením na tématiku násilí a diskriminace
Aneta PIŇOSOVÁ -
Regulace reklamy v obchodní činnosti
Markéta Buncko -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy
Kamila Lidická -
Regulace reklamy
Lenka Vinická -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč