Mgr. Jan MIZERA

Bachelor's thesis

Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990

Nudity, erotic motives and sexizm in advertising from 1990
Anotácia:
Práce definuje základní pojmy problematiky používání nahoty a erotických motivů v reklamě, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Dokumentuje vývoj užívání nahoty a erotických motivů v reklamě na 12 vybraných kauzách z jednotlivých let a porovnává výsledky sondy mezi studenty marketingových komunikací se závěry Arbitrážní komise Rady pro reklamu.
Abstract:
The thesis defines the basic terms of using nudity and erotic motives in advertising, summarises the basic facts pertaining to regulation and self-regulation in advertising and documents the evolution of using nudity and erotic motives in advertising in 12 selected cases from particular years. It further compares the results of research amongst students of Marketing Communication with the conclusions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4821

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedúci: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIZERA, Jan. Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications