Evaluace žákovských znalostí anatomie a morfologie rostlin v závislosti na použitém typu učebnice – Bc. Jitka KOTROUŠOVÁ
Bc. Jitka KOTROUŠOVÁ
Master's thesis
Evaluace žákovských znalostí anatomie a morfologie rostlin v závislosti na použitém typu učebnice
Evaluation of student's knowledge of plant's anatomy and morphology, depending on the used type textbook
Anotácia:
Tato diplomová práce hodnotí znalosti žáků základních škol z anatomie a morfologie rostlin. Důležitým aspektem je zde typ používané učebnice při výuce přírodopisu. Předkládaná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje s metodami evaluace učebnic a vzdělávacích výsledků, s tvorbou didaktického testu a jeho vyhodnocením pomocí statistických metod a dále také s badatelsky …viacAbstract:
This diploma thesis evaluates the knowledge of plants' anatomy and morphology at primary schools. There is very important the type of textbooks used in biology education. The present work is divided into 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part describes methods of evaluation of textbooks and educational results and also formation of didactic test, statistical methods and inquiry-based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Zverejniť od: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Renata Ryplová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTROUŠOVÁ, Jitka. \textit{Evaluace žákovských znalostí anatomie a morfologie rostlin v závislosti na použitém typu učebnice}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kyocrz/.
Jak správně citovat práci
KOTROUŠOVÁ, Jitka. Evaluace žákovských znalostí anatomie a morfologie rostlin v závislosti na použitém typu učebnice. Č. Bud., 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Zn-Přn
Práce na příbuzné téma
-
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Ludmila Vágnerová -
Badatelsky orientované vyučování biologie člověka
Michal DEDEK -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Badatelsky orientované vyučování v hodinách přírodovědy se zaměřením na fyzikální pokusy
Ilona MATONOHOVÁ -
Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii
Kristýna ORSÁGOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva