Místní krajina ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska – Bc. Daniela Marková
Bc. Daniela Marková
Master's thesis
Místní krajina ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska
Local landscape in teaching of geography in case study of region Lanškroun
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá místní krajinou ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska. V teoretické části je popsána problematika místní krajiny ve vyučování zeměpisu. Stěžejní částí je studijní text, obsahující kompletní charakteristiku regionu Lanškrounsko. Na tento studijní text navazuje soubor příloh v podobě aktivit využitelných ve výuce.Abstract:
This diploma thesis deals with the local landscape of Lanškroun region in geography lessons. In the theoretical part there is a description of the issue of local landscape in geography lessons. A crucial part of the thesis is the study text including complex geographical characteristic of Lanškroun region. This text is followed by the part containing practical exercises to be used in geography lessons …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sc0zx/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Theses on a related topic
-
Komemorace druhého odboje na Žďársku v období normalizace v rámci badatelské výuky v terénu
Antonín Kadlec -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Možnosti terénní výuky geografie v Evropsky významné lokalitě (příkladová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)
Monika CIHELKOVÁ -
Terénní praktikum z botaniky v PR Rybníky v Trnávce
Vendula MARTINÍKOVÁ -
Výuka v terénu - pozitivní a negativní dopad antropogenní činnosti v okolí Doubravy
René ŠIMEČKA -
Terénní výuka v zeměpise na 2. stupni ZŠ ve vztahu k českému RVP
Jan Kyška -
Kombinace výuky ve třídě s výukou v terénu
Lenka Večerková -
K čemu je geografie? Hodnocení a reprezentace významu geografie
Kateřina SOKELOVÁ