Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích – Lucie Maříková
Lucie Maříková
Bachelor's thesis
Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích
Marketing aplications in the clinic of plastic surgery in České Budějovice
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.Abstract:
The aim of the thesis is to found out what are the specifics of aplication marketing in plastic surgery, describe target group of clients and esamine which are the most widely used marketing tools in plastic surgery.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24376
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Zdeněk Vodička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24376
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ