Lucie Maříková

Bakalářská práce

Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích

Marketing aplications in the clinic of plastic surgery in České Budějovice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.
Abstract:
The aim of the thesis is to found out what are the specifics of aplication marketing in plastic surgery, describe target group of clients and esamine which are the most widely used marketing tools in plastic surgery.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Zdeněk Vodička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24376

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management