Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony – Veronika SLIVOVÁ
Veronika SLIVOVÁ
Master's thesis
Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony
The marketing strategy of Sony´s division VAIO
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce se nejprve zaměřuje na představení marketingové strategie. Dále analyzuje mikroprostředí a makroprostředí. Do mikroprostředí spadají zákazníci, podnik, dodavatelé, veřejnost a konkurence. Makroprostředí je představeno pomocí vlivů, které ho ovlivňují. Jedná se o vlivy demografické, ekonomické, přírodní, technologické, politické a kulturní. Po analýze těchto vlivů následuje …viacAbstract:
The theoretical part of the thesis first introduces the concept of marketing strategy. It also analyses micro and macro environment. Micro environment includes a company and its customers, suppliers, rival companies and the public. Macro environment is presented by elements which affect it - demographic, economic, natural, technological, political and cultural influences. Then an analysis of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLIVOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/kyshhw/.
Jak správně citovat práci
SLIVOVÁ, Veronika. Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX
Blanka KOURKOVÁ