Veronika SLIVOVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony

The marketing strategy of Sony´s division VAIO
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se nejprve zaměřuje na představení marketingové strategie. Dále analyzuje mikroprostředí a makroprostředí. Do mikroprostředí spadají zákazníci, podnik, dodavatelé, veřejnost a konkurence. Makroprostředí je představeno pomocí vlivů, které ho ovlivňují. Jedná se o vlivy demografické, ekonomické, přírodní, technologické, politické a kulturní. Po analýze těchto vlivů následuje …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis first introduces the concept of marketing strategy. It also analyses micro and macro environment. Micro environment includes a company and its customers, suppliers, rival companies and the public. Macro environment is presented by elements which affect it - demographic, economic, natural, technological, political and cultural influences. Then an analysis of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLIVOVÁ, Veronika. Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management