Miloš Nožička

Master's thesis

Analýza zákaznické báze, segmentace a návrh personalizace v automotive e-commerce platformě

Customer base analysis, segmentation and personalization design in the automotive e-commerce platform
Abstract:
Tématem závěrečné MBA práce je segmentace a personalizace v automotive e-commerce platformě. Cílem je analýza a definice segmentů současné zákaznické báze za účelem bližšího poznání jednotlivých skupin zákazníků, jejich specifik a vytvoření konceptu pro využití pro personalizaci obsahu. Benefitem je ověření technické proveditelnosti a využitelnosti strojového učení v automotive e-commerce platformě …more
Abstract:
The subject of the final MBA thesis is segmentation and personalization in the automotive e-commerce platform. The goal is to analyze and to define segments within the current customer base with aim to closely discover the individual customer clusters, their specifics and to create the concept for content personalization. The benefit is to validate the technical feasibility and usability of the machine …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 2. 2023
  • Supervisor: Martin Potančok
  • Reader: Lukáš Teplý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88483