Miloš Nožička

Diplomová práce

Analýza zákaznické báze, segmentace a návrh personalizace v automotive e-commerce platformě

Customer base analysis, segmentation and personalization design in the automotive e-commerce platform
Anotace:
Tématem závěrečné MBA práce je segmentace a personalizace v automotive e-commerce platformě. Cílem je analýza a definice segmentů současné zákaznické báze za účelem bližšího poznání jednotlivých skupin zákazníků, jejich specifik a vytvoření konceptu pro využití pro personalizaci obsahu. Benefitem je ověření technické proveditelnosti a využitelnosti strojového učení v automotive e-commerce platformě …více
Abstract:
The subject of the final MBA thesis is segmentation and personalization in the automotive e-commerce platform. The goal is to analyze and to define segments within the current customer base with aim to closely discover the individual customer clusters, their specifics and to create the concept for content personalization. The benefit is to validate the technical feasibility and usability of the machine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 2. 2023
  • Vedoucí: Martin Potančok
  • Oponent: Lukáš Teplý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88483