Analýza zákaznické báze, segmentace a návrh personalizace v automotive e-commerce platformě – Miloš Nožička
Miloš Nožička
Diplomová práce
Analýza zákaznické báze, segmentace a návrh personalizace v automotive e-commerce platformě
Customer base analysis, segmentation and personalization design in the automotive e-commerce platform
Anotace:
Tématem závěrečné MBA práce je segmentace a personalizace v automotive e-commerce platformě. Cílem je analýza a definice segmentů současné zákaznické báze za účelem bližšího poznání jednotlivých skupin zákazníků, jejich specifik a vytvoření konceptu pro využití pro personalizaci obsahu. Benefitem je ověření technické proveditelnosti a využitelnosti strojového učení v automotive e-commerce platformě …víceAbstract:
The subject of the final MBA thesis is segmentation and personalization in the automotive e-commerce platform. The goal is to analyze and to define segments within the current customer base with aim to closely discover the individual customer clusters, their specifics and to create the concept for content personalization. The benefit is to validate the technical feasibility and usability of the machine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 2. 2023
- Vedoucí: Martin Potančok
- Oponent: Lukáš Teplý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Strojové učení ze syntetické datové sady pro počítání přepravek v obraze
Ondřej Koďousek -
Datová sada pro klasifikaci síťových zařízení pomocí strojového učení
Pavel Eis -
Vizualizace chování algoritmů strojového učení vzhledem k charakteru datových sad
Otakar Joch -
Vnímání regionálních značek: datová analýza metodami a nástroji strojového učení
Šimon Prokopec -
Strojové učení v jazyce Julia
Štěpán Bárta -
Nový framework pro experimenty strojového učení
Adam Bajger -
Strojové učení v oblasti rozpoznávání obrázků: Analýza a porovnání platforem
Georgy Adamovich -
Aplikace metod strojového učení pro rozpoznávání znakové řeči
Mikhail Yuskou