Hana Mišková

Bachelor's thesis

Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám

Analysis of Retailer Attitude to the Private Brands
Abstract:
Práce pojednává o maloobchodní značce, která je v rámci retailu neustále diskutovaným tématem. Nahlíží na ni však z pohledu managementu maloobchodních řetězců (maloobchodníků). Pro zjištění postoje maloobchodníků k těmto značkám v současném prostředí českého maloobchodu jsou využity kvalitativní metody dotazování a total shopscore indexu. Na základě zjištěných výsledků jsou přístupy analyzovány, z …more
Abstract:
The thesis deals retail brand which is very actual and discussed theme in retailing for today. However, considers retail brand from retail management point of view. The total shopscore index and the qualitative analyse are used for analysis of retail management attitude to private labels in the Czech retail market. The individual attitudes are analysed in detail on the basis of the results from primary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010

Thesis defence

  • Supervisor: Miluše Hluchníková
  • Reader: Jana Valečková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod