Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám – Hana Mišková
Hana Mišková
Bachelor's thesis
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Analysis of Retailer Attitude to the Private Brands
Anotácia:
Práce pojednává o maloobchodní značce, která je v rámci retailu neustále diskutovaným tématem. Nahlíží na ni však z pohledu managementu maloobchodních řetězců (maloobchodníků). Pro zjištění postoje maloobchodníků k těmto značkám v současném prostředí českého maloobchodu jsou využity kvalitativní metody dotazování a total shopscore indexu. Na základě zjištěných výsledků jsou přístupy analyzovány, z …viacAbstract:
The thesis deals retail brand which is very actual and discussed theme in retailing for today. However, considers retail brand from retail management point of view. The total shopscore index and the qualitative analyse are used for analysis of retail management attitude to private labels in the Czech retail market. The individual attitudes are analysed in detail on the basis of the results from primary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80581
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková