Bc. Magdaléna Kolářová

Master's thesis

Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele

The Influence of Seasonal Offers on the Buying Behavior of Consumer
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na vliv sezónních kampaní a limitovaných edic na spotřební chování zákazníků. Teoretická práce se bude zabývat faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitele, vlivem reklamy na toto rozhodování, což bude řešeno především z pohledu psychologie spotřebitele. Praktická část diplomové práce bude zaměřena na ověřování vlivu limitované edice a sezónní nabídky na nákupní …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on influence of seasonal offers and limited editions on the buying behaviour of consumers. The theoretical part deals with factors which influence buying behaviour of consumer and influence of advertisement on this opting. It will be solved mainly from the perspective of psychology of consumer. The practical part of the thesis focuses on checking of influence of limited …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication