Využití virtuální měny Bitcoin pro internetové obchody – Jáchym Pivoňka
Jáchym Pivoňka
Bachelor's thesis
Využití virtuální měny Bitcoin pro internetové obchody
The use of virtual currency bitcoin for online stores
Abstract:
Tato bakalářská práce nesoucí název Využití virtuální měny bitcoin pro internetové obchody se skládá ze dvou částí. První částí je část teoretická, která je nejprve zaměřena na vysvětlení pojmu měna, peníze a jejich vývoj. Následně práce plynule přechází k přiblížení pojmu virtuální měna a charakterizování určitých vlastností, které měna bitcoin s sebou nese. Těmito vlastnostmi může být deflační charakter …moreAbstract:
My bachelor thesis "The use of virtual currency bitcoin for online stores" is divided in two parts. First part is theoretical part. This part is focused on explanation of the terms currency, money and evolution of money. Then this thesis is oriented to grasp the terms virtual currency and describe attributes of bitcoin. These properties can include deflationary character, fluctuating exchange rate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIVOŇKA, Jáchym. \textit{Využití virtuální měny Bitcoin pro internetové obchody}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kz6law/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights