Využití virtuální měny Bitcoin pro internetové obchody – Jáchym Pivoňka
Jáchym Pivoňka
Bakalářská práce
Využití virtuální měny Bitcoin pro internetové obchody
The use of virtual currency bitcoin for online stores
Anotace:
Tato bakalářská práce nesoucí název Využití virtuální měny bitcoin pro internetové obchody se skládá ze dvou částí. První částí je část teoretická, která je nejprve zaměřena na vysvětlení pojmu měna, peníze a jejich vývoj. Následně práce plynule přechází k přiblížení pojmu virtuální měna a charakterizování určitých vlastností, které měna bitcoin s sebou nese. Těmito vlastnostmi může být deflační charakter …víceAbstract:
My bachelor thesis "The use of virtual currency bitcoin for online stores" is divided in two parts. First part is theoretical part. This part is focused on explanation of the terms currency, money and evolution of money. Then this thesis is oriented to grasp the terms virtual currency and describe attributes of bitcoin. These properties can include deflationary character, fluctuating exchange rate …víceKlíčová slova
peníze měna virtuální bitcoin kolísavost náklady směna výhody rizika internetový obchod
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Název
Vložil
Vloženo
Práva