Analýza vnímání vybraných privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele – Jiří Bukovský
Jiří Bukovský
Bakalářská práce
Analýza vnímání vybraných privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele
Analysis of private brands vs. producers brands from consumers‘ point of view.
Anotace:
Cílem práce je analýza privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele. Zaměřil jsem se na privátní značky společnosti Ahold (albertQuality a EUROSHOPPER). V ČR mají privátní značky asi 15% tržní podíl (například společnost Ahold prodává téměř 1600 výrobků pod svými značkami). V teoretické části jsem popsal veškeré pojmy, které považuji za klíčové. V praktické části jsem vytvořil 2 dotazníky …víceAbstract:
The aim of this paper is the analysis of private brands vs. producers brands from consumers' point of view. I worked with Ahold private brands (albertQuality and EUROSHOPPER). There is approximately 15% private brands market share in Czech Republic (e. g. ahold company sells about 1600 products under its brands). In the theoretical part I described all necessary terms. In the practical part I created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28191
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management vybrané značky
Markéta Machová -
Brand management vybrané značky
Zuzana Pavlů -
Brand management regionálních značek
Jaroslava Dohnalová -
International Brand Management of Taiwanese Companies
Tan-Ya Liu