Jiří Bukovský

Bakalářská práce

Analýza vnímání vybraných privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele

Analysis of private brands vs. producers brands from consumers‘ point of view.
Anotace:
Cílem práce je analýza privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele. Zaměřil jsem se na privátní značky společnosti Ahold (albertQuality a EUROSHOPPER). V ČR mají privátní značky asi 15% tržní podíl (například společnost Ahold prodává téměř 1600 výrobků pod svými značkami). V teoretické části jsem popsal veškeré pojmy, které považuji za klíčové. V praktické části jsem vytvořil 2 dotazníky …více
Abstract:
The aim of this paper is the analysis of private brands vs. producers brands from consumers' point of view. I worked with Ahold private brands (albertQuality and EUROSHOPPER). There is approximately 15% private brands market share in Czech Republic (e. g. ahold company sells about 1600 products under its brands). In the theoretical part I described all necessary terms. In the practical part I created …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28191

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma