Ing. Tereza Podlipná

Bachelor's thesis

ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby

ČT in their own advertising. Audiovisual self promotion of public television
Abstract:
Práce se zabývá self promotion se zaměřením na Českou televizi. Teoretická část je věnována zařazení self promotion v marketingové komunikaci a jeho užití v praxi. Část praktická se zabývá vývojem upoutávek v Československé televizi a následně České televizi (před a po nástupu konkurence) a rozebírá její pokrok v této specifické oblasti.
Abstract:
This work deals with self promotion, focusing on Czech Television. The theoretical part is devoted to the classification of self promotion in the marketing communication and its use in practice. The practical part deals with the evolution of TV spots in Czechoslovakia television and the Czech Television (before and after appearance of competition), and examines its progress in this specific area.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.