Hodnotová síť vybrané skupiny výrobků farmaceutického průmyslu – Veronika Šotolová
Veronika Šotolová
Bakalářská práce
Hodnotová síť vybrané skupiny výrobků farmaceutického průmyslu
The value network in the selected company
Anotace:
Práce se zabývá hodnotovou sítí a vztahy mezi jednotlivými subjekty v hodnotovém systému. První část je věnována obecnému pojetí hodnoty pro zákazníka - definuje pojem, popisuje atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotové výhody zákazníka a maximalizaci hodnoty pro zákazníka, dále je práce zaměřena na hodnotový řetězec - jeho vymezení a pojetí. V další části je přiblížena skladba hodnotové sítě, včetně …víceAbstract:
The project deals with the value network and relationships between different actors in the value system. The first part deals with the general concept of customer value - defines the term, describes the attributes of customer value, value benefits for customer and maximizing customer value. Further work is focused on value chain - its definition and concept. In the next section is described a composition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šotolová, Veronika. Hodnotová síť vybrané skupiny výrobků farmaceutického průmyslu. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová