Hlavní subjekty mediálního trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje – Adéla Hrubá
Adéla Hrubá
Bakalářská práce
Hlavní subjekty mediálního trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
The main subjects in the Czech media market and perspectives their future development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá primárně představením všech hlavních subjektů, jenž působí na mediálním trhu ČR a v praktické části se zaměřuje na odhad vývoje jednotlivých mediatypů pomocí analýzy hlavních trendů prostřednictvím rozhovoru s mediálními odborníky a následným stvrzením prostřednictvím studií článků na dané téma, jakožto i zohlednění mých úvah. Teoretická východiska obsahují objasnění problematiky …víceAbstract:
This thesis is primarily focused on introducing all major economic subjects that operate on Czech media market. The practical part of the thesis is focused on estimating the development of individual media types, using analysis of major trends through interviews with media experts, confirming through analysis of articles on the given topics as well as using my own considerations. Theoretical part clarifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Agency, media history, mass media, media trends, media market, industry association, advertiser.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Veronika Ondrová -
Historie a současné vývojové trendy periodického tisku v Rusku
Kristina Ryazanova -
Trendy vývoje českého mediálního trhu po roce 1990
Radek Holubík -
History of Social Media
Ekaterina Prokhorova -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
Media is a message
Timur Berikbaev -
Media is The Message
Ali Mohamed Ali Moustafa Abousamra -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva