Marketing a sponzoring ve sportovním odvětví“, – Martin Poludvorný
Martin Poludvorný
Bakalářská práce
Marketing a sponzoring ve sportovním odvětví“,
Marketing and sponzoring
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o možnostech a důvodech spolupráce marketingových agentur, sportovních svazů a jejich sponzorů, na území České republiky. Zaměřením práce je přiblížit problematiku financování činnosti malých sportovních svazů formou sponzoringu. Pojem sponzoring náš právní řád nezná a tak je v souladu s českým právem řešen formou reklamy na základě smluvní dohody. V bakalářské práci jsou …víceAbstract:
The thesis deals with the possibilities and reasons for cooperation of marketing agencies, sports associations and their sponsors, on area of the Czech Republic.The focus of thesis is to approach the issue of financing of small sport associations in the form of sponsorship. Our legal system does not know the concept of sponsorship and thus, in accordance to keep with Czech law, the solution is in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní sportovní organizace jako aktér sportovní diplomacie. Případová studie FIFA
Marek SELINGER -
Ruská invaze na Ukrajinu a její dopad na sportovní svět: vyloučení ruských a běloruských sportovců a postoje vybraných mezinárodních sportovních federací
Nikol Kučerová -
Športová reklama a sponzoring v prostredí slovenského futbalového klubu
Samuel Ďurinský -
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Petra Navrátilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva