Cong Thanh Pham

Bachelor's thesis

Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough

The impact and use of social media on the fashion marketing of Never Enough Abstract:
Abstract:
S rozvojem technologií se sociální sítě stávají cenným nástrojem pro marketingovou komunikaci značek. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a využitím sociálních sítí na fashion marketing značky Never Enough. V teoretické části jsou vysvětleny a definovány pojmy a nástroje marketingu. Představeny jsou sociální sítě a s nimi vše spojené. Praktická část využívá poznatky z teoretické části a na základě …more
Abstract:
With the development of technology, social networks are becoming a valuable tool for marketing communication of brands. This bachelor's thesis examines the impact and use of social media on fashion marketing for the Never Enough brand. The theoretical part explains and defines the concepts and tools of marketing. Social networks and everything related to them are introduced. The practical part uses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Markéta Paulínová, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON