Podpora rozvoje podniku uplatněním dotací ze strukturálních fondů EU – Bc. Marek Růžička
Bc. Marek Růžička
Diplomová práce
Podpora rozvoje podniku uplatněním dotací ze strukturálních fondů EU
Support of the company development by using of European Structural Funds
Anotace:
Diplomová práce formuluje možnosti čerpání dotací ze strukturálních fondů EU. Na základě příslušných analýz konkrétního podniku vybírá nejvhodnější operační program, možnou oblast podpory a na základě příslušných pravidel zpracovává podklady pro návrh projektu na výstavbu nových výrobních a administrativních prostor spolufinancovaných ze strukturálních fondů EU.Abstract:
This thesis formulates possibilities of using money from European Structural Funds. Based on relevant analysis of a concrete company it chooses the most appropriate main program, possible area of support and based on relevant rules it makes documents for construction of new production areas and an administration building plan co-financed by European Structural Funds.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/e0gql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Antonín Malach, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík