Segmentace portfolia potenciálních zákazníků – Bc. Barbora Topinková
Bc. Barbora Topinková
Bakalářská práce
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
The segmentation of potential client portfolio
Anotace:
Práce se zabývá popisem hlavních pojmů o segmentaci trhu a jejím vyhodnocováním. Dále se práce zabývá vyčleněním trhu z pohledu positioningu a targetingu. V práci je použita SWOT analýza, která je důležitá pro kvalitní a správnou segmentaci. Tato analýza je pak použita ve výsledkové části k zpracování návrhu segmentace české firmy, která uvádí nový výrobek na trh. S tím je spojena i tvorba a vyhranění …víceAbstract:
The thesis deals with introduction of major terms about market diversification and its evaluation. The thesis also deals with allocation of market from the positioning and targeting point of view. SWOT analysis is used, which is important for correct and good-quality segmentation. This analysis is later used in the result part of the thesis to execute a proposal of segmentation of a Czech company, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ry89i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu
Daniela Žikovská -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Alima Sultanbayeva -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Firma v konkurenčním prostředí
Anna Králíčková