Bc. Liudmila Fomenko

Bakalářská práce

Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu

Marketing Mix Work as Presumption Success of Entrepreneurial Subject in the Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix, jakožto jeden z hlavních nástrojů marketingového řízení, a jeho uplatnění při dosažení cílů, které si podnikatelský subjekt vytyčil. Cílem práce je na základě analýzy makro a mikroprostředí provést analýzu práce firmy s prvky marketingového mixu a vyhodnotit silné a slabé stránky firmy v této oblasti její činnosti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix, as one of the main tools of marketing management, and its application in achieving the goals set by the entrepreneurial subject. The aim of the thesis is to analyze the work of the company with the elements of the marketing mix based on analysis of macro and microenvironment and to evaluate the strengths and weaknesses of the company in this area …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní