Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi – Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ
Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ
Bakalářská práce
Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi
Special charakteristics of purchasing public related to natural skin care products
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace …víceAbstract:
This graduation thesis is focused on the behaviour of a consumer diagnosed with diabetes mellitus in relation to use skin care products in order to dry skin care treatment. Theoretical part of article be concerned with personality of purchasing public, also describes their psychological aspect regarding to consumer behaviour, typology of customer and analyses the purchase decision process. Furthemore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAVADILOVÁ, Dagmar. \textit{Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi} [online]. Zlín, 2010 [cit. 2023-03-28]. Dostupné z: https://theses.cz/id/l0c8b1/. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Vedoucí práce PhDr. Pavla Kotyzová.
Jak správně citovat práci
ZAVADILOVÁ, Dagmar. Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 08. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková -
Specifika komunikace osob se sluchovým postižením na sociálních sítích
Lucie Zubíková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Specifika komunikace vychovatele a pedagoga volného času ve srovnání s komunikací učitele
Petra ČERNECKÁ