Bc. Adam Kocián
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix společnosti Armatury KLAD, spol. s r.o. a na základě těchto poznatků vypracovat návrh na zlepšení daných části marketingového mixu. V práci je vyhotovená SWOT analýza, která popisuje silné a slabé stránky a také příležitosti a ohrožení pro společnost. Součástí práce je dotazníkové šetření, které je zaměřené na zjištění spokojenosti zákazníků …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of the company Armatury KLAD, spol. s r.o. and on the basis of this knowledge to develop a proposal to improve the given parts of the marketing mix. The thesis deals with a SWOT analysis, which describes strengths and weaknesses as well as opportunities and threats for the company. Part of the thesis is a questionnaire survey, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/rmojv/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden