Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Adam Kocián
Bc. Adam Kocián
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix společnosti Armatury KLAD, spol. s r.o. a na základě těchto poznatků vypracovat návrh na zlepšení daných části marketingového mixu. V práci je vyhotovená SWOT analýza, která popisuje silné a slabé stránky a také příležitosti a ohrožení pro společnost. Součástí práce je dotazníkové šetření, které je zaměřené na zjištění spokojenosti zákazníků …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of the company Armatury KLAD, spol. s r.o. and on the basis of this knowledge to develop a proposal to improve the given parts of the marketing mix. The thesis deals with a SWOT analysis, which describes strengths and weaknesses as well as opportunities and threats for the company. Part of the thesis is a questionnaire survey, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rmojv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden