Lukáš Havelka

Bachelor's thesis

Umění v reklamě

Vliv designu obalu na nákupní chování zákazníků při nákupu čokolády

Art in Advertising
Abstract:
V bakalářské práci se autor zaměřuje na vliv obalu na nákupní chování zákazníků při nákupu čokolády. V první části práce se autor věnuje vymezení teoretických poznatků v oblasti marketingu, specifikaci umění a následnému využití umění v oblasti reklamy. Druhá část je věnována jednak analýze současného stavu trhu, aktuální nabídky a aktuálních trendů v kontinuitě s vybraným produktem. Součástí je rovněž …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the influence of packaging on the shopping behavior of customers when buying chocolate. In the first part of the work, the author deals with the definition of theoretical knowledge of marketing and the use of art in marketing. The second part is devoted to the analysis of the current state of the market, the current offer and current trends. In the final third part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Havelka, Lukáš. Umění v reklamě. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe