Lukáš Havelka
Bakalářská práce
Umění v reklamě
Vliv designu obalu na nákupní chování zákazníků při nákupu čokolády
Art in Advertising
Anotace:
V bakalářské práci se autor zaměřuje na vliv obalu na nákupní chování zákazníků při nákupu čokolády. V první části práce se autor věnuje vymezení teoretických poznatků v oblasti marketingu, specifikaci umění a následnému využití umění v oblasti reklamy. Druhá část je věnována jednak analýze současného stavu trhu, aktuální nabídky a aktuálních trendů v kontinuitě s vybraným produktem. Součástí je rovněž …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the influence of packaging on the shopping behavior of customers when buying chocolate. In the first part of the work, the author deals with the definition of theoretical knowledge of marketing and the use of art in marketing. The second part is devoted to the analysis of the current state of the market, the current offer and current trends. In the final third part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havelka, Lukáš. Umění v reklamě. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současné trendy v nakupování bez obalu
Veronika Pokorná -
Vývojové trendy v oblasti vinařských obalů
Lucie Vajdíková -
Nové trendy v systémech balení potravinářského zboží.
Nikol Tvrdíková -
Nové trendy v systémech balení potravinářského zboží.
Anna Podbrdská -
Nové trendy v obalových materiálech pro využití v potravinářství
Klára Mácová -
Flexibilní obaly a trendy v jejich vývoji
Martin Hlavatý -
Trendy v enkapsulácii potravín
Zuzana Lamrichová -
Trendy v bezobalovém prodeji
Adéla Herzánová