The Genre Analysis of Job Adverts Posted on LinkedIn – Bc. Tatiana Janigová
Bc. Tatiana Janigová
Diplomová práce
The Genre Analysis of Job Adverts Posted on LinkedIn
The Genre Analysis of Job Adverts Posted on LinkedIn
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat žánr pracovních inzerátů zveřejňovaných na online platformě LinkedIn. Práce poskytuje vzor pro strukturu pracovních inzerátů a popisuje typické rysy tohoto žánru. Primárním materiálem pro analýzu je 50 pracovních nabídek zveřejněných na LinkedIn. Práce je rozdělena do tří kapitol. Kapitola 1 podává základní informace o žánrové analýze a pracovních inzerátech. …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to examine the genre of job adverts posted on the online platform LinkedIn. The thesis provides a pattern for the structure of job advertisements and describes typical features of this genre. The primary material for the analysis consists of 50 job ads published on LinkedIn. The thesis is divided into three chapters. Chapter 1 offers a background of genre analysis and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jwif3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Naděžda Kudrnáčová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Anglický jazyk a literatura / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Tvorba vyhledávacích dotazů pro LinkedIn
Ondrej Ponteš -
LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce
Kateřina Novotná -
Nábor zaměstnanců s využitím sítě LinkedIn
Jana ELIÁŠOVÁ -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ -
Projekty související s SDGs a jejich ohlas na sociálních sítích: Analýza profilu WEF na sociální platformě LinkedIn za vybrané období
Barbora WALDMANNOVÁ -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová