The Genre Analysis of Job Adverts Posted on LinkedIn – Bc. Tatiana Janigová
Bc. Tatiana Janigová
Master's thesis
The Genre Analysis of Job Adverts Posted on LinkedIn
The Genre Analysis of Job Adverts Posted on LinkedIn
Abstract:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat žánr pracovních inzerátů zveřejňovaných na online platformě LinkedIn. Práce poskytuje vzor pro strukturu pracovních inzerátů a popisuje typické rysy tohoto žánru. Primárním materiálem pro analýzu je 50 pracovních nabídek zveřejněných na LinkedIn. Práce je rozdělena do tří kapitol. Kapitola 1 podává základní informace o žánrové analýze a pracovních inzerátech. …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to examine the genre of job adverts posted on the online platform LinkedIn. The thesis provides a pattern for the structure of job advertisements and describes typical features of this genre. The primary material for the analysis consists of 50 job ads published on LinkedIn. The thesis is divided into three chapters. Chapter 1 offers a background of genre analysis and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jwif3/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Naděžda Kudrnáčová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
English Language and Literature / English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Tvorba vyhledávacích dotazů pro LinkedIn
Ondrej Ponteš -
Nábor zaměstnanců s využitím sítě LinkedIn
Jana ELIÁŠOVÁ -
LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce
Kateřina Novotná -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Projekty související s SDGs a jejich ohlas na sociálních sítích: Analýza profilu WEF na sociální platformě LinkedIn za vybrané období
Barbora WALDMANNOVÁ