The different approaches to language acquisition among adolescents based on their gender – Bc. Sandra Lužová
Bc. Sandra Lužová
Diplomová práce
The different approaches to language acquisition among adolescents based on their gender
The different approaches to language acquisition among adolescents based on their gender
Anotace:
Diplomová práce se zabývá adolescenty a nástroji, které používají k osvojování a učení se anglického jazyka ve svém volném čase. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá obdobím adolescence, genderem a generací Z. Dále také pojednává o jazykových dovednostech a představuje studie jež se zabývaly tím, jak se dají jazykové dovednosti rozvíjet pomocí videoher a sociálních …víceAbstract:
The diploma thesis is concerned with adolescents and the tools they use to acquire and learn the English language in their free time. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part deals with the adolescence period, gender, and Generation Z. It also discusses language skills and presents studies that have examined how language skills can be developed through video …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x4n8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Language and Gender: Biological, Social, and Other Determinants in Interviews
Monika Sosnová -
The impact of fanfiction on language learning and language acquisition
Sandra Lužová -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Efficiency of M-learning Applications in English Language Acquisition
Fojtík Fojtík -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Total Physical Response approach in language learning acquisition
Matěj Chaloupka -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková