Informační technologie v podpoře podnikového nákupu – Tereza PELCOVÁ
Tereza PELCOVÁ
Bakalářská práce
Informační technologie v podpoře podnikového nákupu
Information technology in purchase support
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o podnikovém nákupu a informačních systémech, které jsou k tomu využívány ve společnosti Tesco Stores ČR, a. s. V teoretické části jsou zdůrazněny obecné pojmy a jejich funkce. V praktické části jsou uvedeny konkrétní informační systémy, které tato společnost využívá. Cílem práce je porovnat stávající informační systém s předešlým a na základě toho vyhonotit efektivnost současného …víceAbstract:
This thesis is focused on the corporate purchasing anf information systems that are used in Tecso Stores ČR., a. s. The theoretical section highlights the genaral concepts and their functions. The practical part provides specific information systems that the company uses. The aim is to compare the current information with the previous system and on this basis to evaluate the effectiveness of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Gladavská, D.E.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PELCOVÁ, Tereza. Informační technologie v podpoře podnikového nákupu. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Informační technologie v podpoře podnikového nákupu
Kateřina BOŠKOVÁ -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Triple Bottom Line a jeho aplikace u leteckých společností
Lucie Váchová -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček -
Zlepšení citlivosti metody CE FA pomocí on-line prekoncentračních technik
Taťána Bržezická