Didaktické využití současných seriálů v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ – Bc. Matěj JELEN
Bc. Matěj JELEN
Master's thesis
Didaktické využití současných seriálů v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ
Using contemporary TV series and movies in EFL lessons at lower secondary schools
Abstract:
The main aim of the thesis is to emphasize the suitability and usefulness of TV series in English lessons and to analyze a case study that was conducted in Bruntál school 3 among eighth graders and ninth graders. The case study in the practical part consists of experimental lessons, student questionnaires and interviews with teachers, and its consequent analysis. The attitude towards the use of TV …viacAbstract:
Hlavním cílem práce je zdůraznit vhodnost a užitečnost současných seriálů ve výuce angličtiny a analyzovat případovou studii, která byla provedena na třetí základní škole v Bruntále v osmém a devátém ročníku. Případová studie v praktické části se skládá z experimentálních hodin, dotazníků pro studenty a rozhovorů s učiteli a jejich následné analýzy. Postoj k používání televizních seriálů v ELT se zdá …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELEN, Matěj. Didaktické využití současných seriálů v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching English for Lower Secondary Schools / UAJma-UDĚJmi
Práce na příbuzné téma
-
Využití znalců a odborníků v kriminalistické praxi
Tomáš Průša -
Color grading v současné autorské seriálové tvorbě České televize
Jan Tégláš -
Srovnání mluveného projevu Martina Hofmanna v seriálech Bez vědomí a Most
Kristýna Bužová -
Analýza využití product placementu v českých seriálech
Nikola Neuwirthová -
Zaměření na plynulost v online interakci při hodinách angličtiny: Jak učitelé iniciují a udržují výměny?
Kamila Hüblová -
Pohádkoterapie pro děti v hodinách angličtiny
Magdalena Bočková -
Využití digitálních platforem Mentimetr a Classroom screen v hodinách angličtiny na střední škole
Natálie Drábková -
Posílení motivace studentů k písemné produkci prostřednictvím kreativního psaní v hodinách angličtiny pro základní školy
Klára HRSTKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva