Zuzana Šklíbová

Bakalářská práce

Veni, vidi, audivi: Divadlo jako kompozice.

Veni, vidi, audivi: Theatre as composition

Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám partiturami a jejich možném využití v procesu a záznamu divadelní tvorby. V první části práce se zabývám třemi příklady přístupu k záznamu: partitura jako text (Ursonate Kurta Schwitterse), partitura jako obraz (Trio Milana Adamčiaka) a partitura jako návod (Water Walk Johna Cage). Jednotlivé jazyky se snažím dešifrovat z pozice interpreta. V druhé polovině práce …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on the scores and their possible application in the process and written record of the performative work. In the first part three examples of record approach are introduced: the score as a text (Ursonate by Kurt Schwitters), the score as a picture (Trio by Milan Adamčiak) and the score as an instruction (Water Walk by John Cage). I try to decode the different languages …více
 

Klíčová slova

partitura

Klíčová slova

struktura a kompozice textu

Klíčová slova

konceptuální partitury

Klíčová slova

grafické partitury
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Jiří ADÁMEK
  • Oponent: Vít NEZNAL

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 5. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna