Veni, vidi, audivi: Divadlo jako kompozice. – Zuzana Šklíbová
Zuzana Šklíbová
Bakalářská práce
Veni, vidi, audivi: Divadlo jako kompozice.
Veni, vidi, audivi: Theatre as composition
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám partiturami a jejich možném využití v procesu a záznamu divadelní tvorby. V první části práce se zabývám třemi příklady přístupu k záznamu: partitura jako text (Ursonate Kurta Schwitterse), partitura jako obraz (Trio Milana Adamčiaka) a partitura jako návod (Water Walk Johna Cage). Jednotlivé jazyky se snažím dešifrovat z pozice interpreta. V druhé polovině práce …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on the scores and their possible application in the process and written record of the performative work. In the first part three examples of record approach are introduced: the score as a text (Ursonate by Kurt Schwitters), the score as a picture (Trio by Milan Adamčiak) and the score as an instruction (Water Walk by John Cage). I try to decode the different languages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Jiří ADÁMEK
- Oponent: Vít NEZNAL
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 5. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie-dramaturgie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Struktura a textura v zahradní a krajinné tvorbě
Andrea Hotová -
Struktura a dramaturgie reality show na příkladu Rupaul's Drag Race
Ksenia Kuskova -
STRUKTURA A TEXTURA V ZAHRADNÍ A KRAJINNÉ TVORBĚ - NÁVRH ZAHRADNÍHO PROSTORU S DŮRAZEM NA JEDNOLIVÉ ASPEKTY SMYSLOVÉHO VNÍMÁNÍ
Tereza Nidetzká -
Struktura a textura v zahradní a krajinné tvorbě
Adéla Bohuslavová -
Numerický systém v elektroakustické hudební kompozici, zvukové difúzi a ovládání struktury videa se zaměřením na systémy starověké Číny - Nebeské kmeny a Pozemské větve.
Yuk Bun WAN -
Grafická partitura a konvenční notový zápis
Tobiáš Horváth -
Vizuální partitura
Marie HOLEČKOVÁ -
Problémy interpretace otevřených partitur
Kristýna Švihálková