Bc. Ivan Chlubna

Bakalářská práce

Zavádění nového výrobku na trh

Introduction of the new product on the market
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce pojednává o fázích, způsobech a technikách marketinkových metod, které se týkají zavádění nových výrobků na trh. Jedná se jak o postupy a zkušenosti uváděné v literatuře z tuzemských zdrojů, tak i ze zahraničních, včetně konzultací s PR odděleními nadnárodních koncernů. V teoretické části jsou zmíněny jednotlivé teoretické kroky, které jsou používány v marketinku při …více
Abstract:
Abstract This bachelor’s work treats of phases, forms and techniques of marketing’s methods which is related by implementing of new products to market. Its act about processes and experiences featured in literature from native sources and also from foreigner’s, including consultations with public relations departments of supra-national concerns. In theoretic part are mentioned individual steps which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ing. Monika Veselá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní