Vliv politické korektnosti na obsahy a formy reklamy – Kristína Repaská
Kristína Repaská
Bakalářská práce
Vliv politické korektnosti na obsahy a formy reklamy
The impact of political correctness on content and forms of advertising
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the influence of political correctness on content and forms of advertising. In the theoretical part we elaborate on the issue of the concept of political correctness, its definitions, history, development and the discourse given its current state. The next theoretical part is advertising as a specific tool of marketing communication, marketing mix, communication mix …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na Vplyv politické korektnosti na obsahy a formy reklamy. vteoretickej časti je rozpracovaná problematika pojmu politická korektnosť, jeho definície, história, vývoj a prebieha diskurz na tému politická korektnosť a jej aktuálny stav. Druhou súčasťou teoretickej časti práce je reklama ako na špecifický nástroj marketingovej komunikácie, marketingový mix, komunikačný mix …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cf4dz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Power of media in political communication
Rysbek Konysbayev -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Political Correctness and Humour
Gabriela Achrerová -
Political Correctness in English Speaking Countries
Petr Hadámek -
Politická korektnost a autocenzura pohledem informační etiky
Radek Bábík -
"Political Correctness" and Multiculturalism in English-Speaking Countries
Viktor Dvořák