Rozvoj značky a marketingové komunikace ve vybraném gastro zařízení – Denisa Bozsokiová
Denisa Bozsokiová
Bakalářská práce
Rozvoj značky a marketingové komunikace ve vybraném gastro zařízení
Brand development and marketing communication of the selected gastro establishment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením marketingové komunikace rodinné restaurace na malém městě s velkým potenciálem. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci a značku vybraného gastro zařízení a poté sestavit návrhy na jejich zlepšení. Za účelem, aby restaurace měla dostatek návštěvníků po celý rok, nejenom v hlavní sezóně a najít nové trhy, na které je možné proniknout. Teoretická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the description and evaluation of the marketing communication of a family restaurant in a small town with great potential. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication and brand of the selected gastro establishment and then to compile suggestions for their improvement. In order for the restaurant to have enough visitors throughout the year, not only …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93033
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93033
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva