Denisa Bozsokiová

Bakalářská práce

Rozvoj značky a marketingové komunikace ve vybraném gastro zařízení

Brand development and marketing communication of the selected gastro establishment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením marketingové komunikace rodinné restaurace na malém městě s velkým potenciálem. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci a značku vybraného gastro zařízení a poté sestavit návrhy na jejich zlepšení. Za účelem, aby restaurace měla dostatek návštěvníků po celý rok, nejenom v hlavní sezóně a najít nové trhy, na které je možné proniknout. Teoretická …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the description and evaluation of the marketing communication of a family restaurant in a small town with great potential. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication and brand of the selected gastro establishment and then to compile suggestions for their improvement. In order for the restaurant to have enough visitors throughout the year, not only …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93033