Systém jazykového vzdělávání ve vybrané firmě/organizaci – Bc. Jindřiška Herdová
Bc. Jindřiška Herdová
Bakalářská práce
Systém jazykového vzdělávání ve vybrané firmě/organizaci
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Systém jazykového vzdělávání ve vybrané firmě“ je provést analýzu stávajícího systému jazykového vzdělávání ve společnosti LINDE POHONY, s.r.o. a v případě potřeby navrhnout možné zlepšení jeho nedostatků. První část práce je zaměřena na teoretický rozbor systému jazykového vzdělávání v podniku, ve druhé části je analyzován systém jazykového vzdělávání ve jmenované firmě a proveden …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis “The language education system in a selected company" is to analyse current existing language educational system at Linde POHONY, Ltd. and if necessary to suggest possible deficits improvements. The first part is focused on the theoretical analysis of company´s language training, the second part analyses the system of language training itself in a particular …víceKlíčová slova
Jazykové firemní vzdělávání identifikace potřeb plánování a realizace jazykového vzdělávání metody vyhodnocování výsledků měření efektivity. Corporate language training identification of educational needs planning and implementation of language education methods evaluation of results measurement of effectiveness.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/qtvdx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Sýbková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive education and its impact on the society and students who are blind and visually impaired: A survey of Nigeria
James Eburikure OLAYI -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti Everlift, spol. s. r. o.
Marek VRZAL -
ESG (Corporate Sustainability): A Corporate Finance View
Atacan Aydogan -
Včasnost zahájení a realizace logopedické intervence z pohledu rodičů dětí a žáků mateřských a základních škol
Lucie FAGULCOVÁ -
Realizace mediální výchovy na SOŠ a analýza jazykových prostředků ve fake news a hoaxech
Václav ŠVEHLA