Diverzita a inkluze v marketingových kampaních nadnárodních automobilových firem – Bc. Ivana Hanzlíková
Bc. Ivana Hanzlíková
Master's thesis
Diverzita a inkluze v marketingových kampaních nadnárodních automobilových firem
Diversity and inclusion in the marketing campaigns of multinational automovite companies
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza a vyhodnocení vývoje diverzity a inkluze v marketingových kampaních. Autorka pro stanovení cíle zvolila nadnárodní automobilové společnosti BMW a Škoda Auto. Na časové ose jsou zkoumány a porovnávány reklamní kampaně obou těchto společností od roku 1990 do roku 2023. Tyto kampaně jsou dále detailně zkoumány a autorka práce hodnotí, dle předem stanovených kriterií míru …moreAbstract:
The aim of the thesis is the analysis and evaluation of the development of diversity and inclusion in marketing campaigns. The author chose the multinational car companies BMW and Škoda Auto to set the goal. The advertising campaigns of both of these companies from 1990 to 2023 are examined and compared on the timeline. These campaigns are further examined in detail and the author of the work evaluates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Iveta Němečková, Ph.D.
- Reader: Eva Jaderná, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANZLÍKOVÁ, Ivana. \textit{Diverzita a inkluze v marketingových kampaních nadnárodních automobilových firem}. Online. Master's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/l1nvri/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Architecture and development of embedded software in the automotive environment
Štěpán Doan -
Risk Management in Automotive Industry
Vojtěch Souček -
Ekonomický význam sektoru automotive: srovnání vybraných zemí EU
Josef Zachoval -
Ekonomický význam sektoru automotive: srovnání vybraných zemí EU
Marek Hlubuček -
Japan Digital transformation: Automotive industry
Olesia Arkelova -
The effect of Dieselgate on German automotive industry
Albert Silaev -
Management diverzity ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Nikola Procházková -
LGBT+ diverzita ve společnosti Škoda Auto a.s.
Dominika Nováková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights