Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku – Bc. Alžběta MACHŮ
Bc. Alžběta MACHŮ
Diplomová práce
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
The effect of the Second step to the socio-emotional development of preschool children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou rozvoje sociálních a emocionálních kompetencí dětí předškolního věku. Prostor je věnován sociálnímu a emocionálnímu vývoji, předškolnímu období a charakteristikám mateřských škol. Představuje koncept sociálně-emocionálního učení a preventivní program Druhý krok. Výzkumným problém je definován jako zvyšování sociálních a emocionálních kompetencí za pomoci působení programu …víceAbstract:
This thesis deals with the development of social and emotional competences of preschool-age children. It is applied to social and emotional development, preschool period and kindergarten characteristics. It presents the concept of social-emocional learning and preventive program Second step. Research is defined as increasing of social and emotional competences with applying of the program Second step …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHŮ, Alžběta. Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Kateřina PALOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Povědomí pedagogů o sociálně-emocionálním učení
Markéta ZUBKOVÁ -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Sociálně emocionální učení
Iva Vondrová -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Sociálně-emocionální učení při koněm facilitovaném vzdělávacím programu u dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v Irsku
Dita LÜFTNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva