Bc. Andrea Zemčíková

Diplomová práce

Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.

The Project to Improve Customer Care of the Company Zdravé stravování s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou péče o zákazníka ve společnosti Zdravé stravování s.r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k oblasti péče o zákazníky. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část obsahuje charakteristiku společnosti …více
Abstract:
The thesis deals with the customer care in the company Zdravé stravování s.r.o. The presented work is divided into theoretical and practical parts. The first part contains information from literature and web sites related to the care of the customers. The practical part is divided into analytical and project. The analytical part contains the characteristics of the company Zdravé stravování s.r.o, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zemčíková, Andrea. Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing